挖出深藏已久的一瓶保養品
BIOTHERM HOMME
男仕礦泉去油光保濕露
何時買的?
不太記得了
約莫是快兩年前吧
會買是因為我一個曾經很喜歡的男生
有一次我們去吃飯
我聞到他身上傳來一陣很舒服很清爽的男人香
問他是什麼香水
他說他沒擦
大概是這一瓶的味道
我總覺得
「這就是我喜歡的男人應該有的味道呀!」
然後感動不已...
後來因為自己也需要
臉上油太多
便買來用
用途:吸收臉部多餘油脂並保持潤澤
成份:如盒上所示
有效日期:2009年2月
保存期限:3年
3年...我沒想過我們會不會在一起那麼久
只是還沒開始便結束了
自從上台北後就沒那麼熱切地喜歡一個人
沒有結果
他回加拿大去了
這天晚上擦上一點
然後想起他
google一下他的資料
知道他換了公司
很為他高興
那是他想去的地方
我祝福他。
有時覺得諷刺
我跟他的關係
就像我跟這瓶保養品的關係一樣
不~適~合~
每次擦每次嚴重泛紅
彷彿預言了我與他之間~沒有交集
後來只能擦在脖頸
聞著這股香氣
懷念他
想念他
彷彿他還在我身邊
一縷香魂
讓Sade的By your side不停播放
節奏與氣息遊走周身
好像...你還在我身邊

Sade / By Your Side(莎黛/伴你左右)
You think I'd leave your side baby?
You know me better than that
You think I'd leave down when your down on your knees?
I wouldn't do that
I'll do you right when your wrong
I-----ohhh, ohhh
If only you could see into me

oh, when your cold
I'll be there to hold you tight to me
When your on the outside baby and you can't get in
I will show you, your so much better than you know
When your lost, when your alone and you can't get back again
I will find you darling I'll bring you home

If you want to cry
I am here to dry your eyes
and in no time you'll be fine

You think I'd leave your side baby
You know me better than that
You think I'd leave you down when your down on your knees
I wouldn't do that

I'll do you right when your wrong
I-----I, ohhhh, ohhh
If only you could see into me

Oh when your cold
I'll be there
To hold you tight to me
Oh when your alone
I'll be there by your side baby

arrow
arrow
    全站熱搜

    lesterchen 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()