image 1.bmp 

 

好像是部賀歲片

我忘了

雖然我很喜歡王菲跟梁朝偉

卻總是提不起勁去看這部片

倒是因為喜歡王菲的音樂而去買了這張原聲帶

裡面有幾首歌很棒

頗有年味

我最喜歡的是《天下無雙天啦地啦》

 

(男)聽好啦 我想在你啦邊啦啦啦啦啦啦

 

一雙啦 啦你臉啦

拿著你啦啦啦

千啦萬啦陪你啦啦

我的話 好比那啦啦啦啦 啦啦啦啦啦啦

(女)我想啦 哪有一天不想啦啦啦啦啦

巴不得 有個啦啦

對我說啦啦啦

啦長啦久天啦地啦

你的啦 是我的啦啦啦啦 啦啦啦啦啦啦

(合唱)你啦我 我啦你 永遠啦啦啦

人生啦啦啦 難得啦啦啦

哪怕啦啦啦 大不了啦啦啦啦啦啦啦啦

千言萬語不外乎那啦啦啦啦啦啦

啦.......................................

走天下 得一啦啦啦啦啦

就啦啦啦

 

唱完後

梁朝偉問王菲感不感動

王菲說

「特感動!」

 

我笑得翻過去了~^^~

 

ps:我還是搞不懂怎麼貼影片

有興趣的人請到YouTube查《天下無雙天啦地啦》即可~謝謝。

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    lesterchen 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()